The secret location for Earth Hour's Dance in the Dark has been revealed!

let's click

Followers

Tuesday, November 16, 2010

raya di perantauan..

inilah kali pertama aku beraya jauh dari mak n ayah aku..setelah aku hidup selama 22 tahun ini. tapi xpela
nk bt mcm mne bukan aku sengaja xmahu balik ke ape...tapi..disebbkan aku sekarang dalam bulan final exam terpaksalah aku terima dan bersabar..heheheh..

bangun je dari tdo tAdi teringat la plak masa akukat kampung masa hari raya haji tahun lepas. orang kampung aku bt majlis qorban..seronok ade ...kecian pn ade...bg korang yang pernah rasa tumbangkan lembu yang nak dikorban tu..mesti korang rasa kan...(ape aku tulis ni) seronok beb kalau bt qorban...ni..korang nk tahu sebab ape , sebab aku minat kalau mak aku buat sup kaki lembu tu...sedap gila..tambah2 makan mcm 2 je ,xmkn dngn nasi...fuhh sedap gile(lapar la plak)..tapi tahun ni aku xdapt nk rasai semua tu...tapi xpe ak harap aiduladaha y akan dtg..aku dapt sambut bersama dengan mak n ayah aku..
ni aku nk tunjuk ckit gambar orang sembelih lembu..





dan salam akhir dari aku...






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails