The secret location for Earth Hour's Dance in the Dark has been revealed!

let's click

Followers

Thursday, November 11, 2010

menu arini..asam pedas.....sedap btol lah

hmmm.. sedap btol la asam pedas melaka ni...
ape owg ckap mavelouss..hahaha..
ntah la aku eja 2 btol ke x...
yeala masa spm dulu BI dapat 7..
tpi kt cini aku nk story kt korang bukan pasal aku sekolah dulu tapi pasal asam pedas yang aku g mkn td ngn mmber2 aku...
nama kedai 2 hajjah mona dekat kota laksamana..
sedap gila....

haaa...korang penah dtg x...org melaka..
aku rasa org melaka masti tau punye kedai ni...
sebab kedai ni dekat pekan...ni
asam pedasnye..hahahah...
korang tgk la sendiri...


ha.. amacam ni bawu ckt..
cuba korang tgk kt bawah ni..

macam2 ikan ade...pari ade..kembung ade,tenggiri ade mcm2 lah..
aku pn xtau...
ha ni mmg kesukaan aku...sedap..
name dia asam pedas TETEL...
klu korang datng melaka korang cubala...
aku rasa xrugi klu korang rasa..
tp...
dekat kedai ni la..
kedai lain aku xberani la nk ckap..
xmahal pn..
baru RM5.50 satu set..
set dia nasi putih..telur masin..n adela sayur ckit2..
try la rasa baru korang tahu..
aku rasa setakat ni ja kot..
xde pape da nk story kt korang...




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails