The secret location for Earth Hour's Dance in the Dark has been revealed!

let's click

Followers

Friday, November 12, 2010

hmmm..

alamak....
bawu bgun tdo...
apela nk jd aku ni...mlm xtdo...
siang bawu nk tdo...
2 la ..
hidup aku da terbalik..
ape owg ckap da melawan hukum alam..
hmmm...
bgun2 je terus makan...
kje aku tdo n makan je
hehehehe..
perut pn semakin membesar...
bela perut je kje aku....
alahai!!!...nasib2
so arini aku nk story kt korang sal menu aku arini..
arini menu aku nasi kukus bersama ayam goreng...
sedapp gila...
hehehehe...



aku bungkus je sbb aku swuh mmber belikan...
yeala bgun pun da lambat..
lg pun kedai 2 mmg jual utk bungkus je..
ni cara bungkusnye..
ha lg satu..
mesti korang terkejut tgk gambar ni..
bukan aku swg je y makn nasi kukus ni..
sbab ape aku ckap mcm 2...
sbab.
sebab..
tgk la sendiri kt bawah ni..
no comment..

ha da tgk...
so ...nasi kukus ni mmg power..
sedap gila..
sory ek..
klu ade y terasa..gurau2 je..
ok la chaw dulu.nnt aku story len kt korang

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails