The secret location for Earth Hour's Dance in the Dark has been revealed!

let's click

Followers

Thursday, November 11, 2010

cerita yg menakutkan.....??? btol ke semua ni....

aduh...mata aku ni buat hal pulak..
xnk tdo..hmmm.
2 la sejak dua menjak ni..
kehidupan aku da berubah..
siang tdo malam ja berjaga..
ni aku nk story kt korang pasal HANTU...
hah!!!...hantu..
x..td masa aku baring2 td teringat mmber aku cita sal hantu td kt kedai masa mkn tdi..
cerita dia mcm ni..mlm 2 dalam pkul 8 mlm klu xcilap gua..
mmber gua ni tgah video call ngn mmber dia..
tiba2 je....
si mmber kepada mmber gua ni..tnye dia..
ape benda kt belakang kt langsir tu..
mmber gua tgk tapi xde...
mmber gua ingt mmber dia 2 tipu...
rupa2nye btol ...
mmber gua punye mmber ni nmpak..
terus dia stopped...
video call 2..
bestu mmber gua ni tnye la asal???
dia cakap ade bnda kt lansir 2..
mmber gua tnye ape??
sebab dia xnmpak pape pn..
pastu die ckap ade mcm byang2 pmpn kt langsir 2....
aku pn xtahu la mne bnda 2 datang..
waallahhuaklam..
mgkin rupe dia mcm ni kot..


hehehehe...


gurau2 je....
ade lagi....antu xberkepala..
tgk la..

hahahah...amacam..
gurau2 jugak..
tp ape y aku story kt atas td 2 serius..
aku xtipu..
so sekarang ni..
budak2 umah aku nk tgal srg pn da takut...
termasuklah aku..heheeh....
Alhamdullah la...
setakt ni aku xpenah lg ggu ngn benda2 y mcm 2..
aku minta simpang la...
bnda2 mcm 2 jd kt aku...
wallahhuaklam...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails