The secret location for Earth Hour's Dance in the Dark has been revealed!

let's click

Followers

Friday, November 12, 2010

makan..makan..makan..

aku ni xde kje lain ke.....
kje makan je..
mlm ni nk kongsi ngn korang sal menu malam aku td..
hehehehhe....
aku ngn mmber2 aku 2 3 orang g makn kt kedai kampung je..
tp ni bukan kampng sebarang kmpng..
special punye...
ada chicken chop wa ckap lu..
hahhaa...
bole tahn jgk....
adus!!!..bertambah gemuk la aku..
da la gemuk...dah..
hahaha....

ha..amacam ok x???
bg aku ok la...padan ngn harga...


xmahal sgt pun...
baru RM6.50..
ok x??...
ok la 2...xmahal sgt..
bek daripada chiken chop mamak 2...
da la mahal...sepingn hampir 7-8 riggt...
tapi...
yang paling sialnye...
pas makn je mesti nk melabur...
hahahah...
bukan aku swg je y kne..
mmber2 aku pn pnah kne..
tapi masa 2 kite orang xmakn chicken chop la...
makan roti kosong je..
hahhahha..
tp serius mkan mamak je...
sakit perut..
mamak kt tempat aku la...
mayb mamak tempat korang x kot...(yeake)..
hahaha...
sampai mmber2 aku da boikot mamak 2...
haahah...nasib2...
minum air limau ais je...
yeala mne la nk ade duit....
ibarat kais pagi makn pagi,
kais petng makn petang..hehehe..(yeake....perli)






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails