The secret location for Earth Hour's Dance in the Dark has been revealed!

let's click

Followers

Monday, February 28, 2011

mahu ikut jejak evra


LONDON - Tonggak pertahanan Chelsea, David Luiz (gambar) mahu beraksi seperti idolanya menjelang pertemuan menentang Manchester United di Stamford Bridge awal pagi esok.

Ironinya, idola yang dimaksudkan pemain bernilai £21 juta (RM103.350 juta) itu adalah tonggak pertahanan United, Patrice Evra.

"Saya telah menyaksi- kan banyak aksi pemain- pemain pertahanan yang lain terutamanya Evra dan saya akan cuba sedaya upaya untuk meniru corak permainannya.

"Sama ada saya beraksi di pertahanan tengah atau- pun pertahanan tepi, saya tahu saya mampu tampil de- ngan prestasi terbaik.

"Saya sedar corak permainan di England sangat ber- beza tetapi saya merasakan diri saya telah dapat menye- suaikan diri dengan situasi tersebut, ditambah pula di- kelilingi pemain-pemain yang hebat.

"Ia merupakan satu bonus buat saya apabila dapat ber- aksi bersama pemain-pemain seperti John Terry dan dapat mempelajari sesuatu daripada mereka setiap hari,"

sumber : kosmo

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails